«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

ویدئو| نظر مخاطبان مشهدی درمورد انیمیشن سینمایی «رویا شهر»

  • کد خبر: ۲۱۰۸۹۳
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
ویدئو| نظر مخاطبان مشهدی درمورد انیمیشن سینمایی «رویا شهر»
در چهارمین شب جشنواره فیلم فجر مشهد انیمیشن سینمایی «رویا شهر» در سینما آفریقا اکران شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «رویا شهر» داستان پسری به نام آرات است که در رؤیای قهرمان شدن و بدست آوردن گوی جادویی و تأمین انرژی رویاشهر به شیناشهر می‌رود و در این مسیر حقایق ناگفته‌ای را از زندگی پدرش و رویاشهر می‌فهمد. حال و هوای کلی و روحیات و حتی شکل ظاهری شخصیت‌های اصلی داستان یعنی آرات و دوستش ـ پاشا ـ تداعی‌گر انیمیشن بنیامین هستند. دو پسر با روحیات مختلف؛ یکی صبور و آرام و بلندپرواز و دیگری سرخوش و شوخ طبع که برای رسیدن به هدفی بزرگ باهم همراه می‌شوند.

فیلمساز با قرار دادن آرات و پاشا کنار هم و سمپات‌های بین این دو دوست روند داستان را جذاب می‌کند و داستان با این تضاد رفتاری دو شخصیت اصلی به خوبی پیش می‌رود.

در انیمیشن «بنیامین» تأکید می‌شود که تا مردم نخواهند و در مقابل ظلم و ستم مبارزه نکنند نمی‌توان سرنوشت آن‌ها را تغییر داد.

«رویاشهر»؛ همانگونه که راوی داستان در پایان می‌گوید: این مردم هستند که باعث ظهور قهرمان و آزادی سرزمینشان می‌شود.

این انیمیشن سینمایی به کارگردانی محسن عنایتی ساخته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->